KATEGORIE
Cechy produktu

Aktywność fizyczna
"Umiejętności fizyczne" oznaczają umiejętności związane z ciałem, czyli sprawność motoryczna i zdolności do wykonywania konkretnych ruchów. Mogą to być np. bieg, skok, rzut, równowaga, koordynacja, wytrzymałość, siła, gibkość

Społeczno-Emocjonalne
Społeczne: Oznacza umiejętności związane z funkcjonowaniem w grupie, radzeniem sobie w interakcjach z innymi, komunikacją, współpracą, rozwiązywaniem konfliktów i budowaniem relacji.
Emocjonalne: Obejmuje umiejętności związane z rozpoznawaniem i rozumieniem własnych emocji oraz emocji innych osób, a także regulowaniem i wyrażaniem ich w odpowiedni sposób.

Zjeżdżanie
Zabawa z elementami "zjeżdżanie" oznacza zabawę, w której dzieci lub inne osoby zjeżdżają z jakiejś wysokości, często na zjeżdżalniach.

Kręcenie
Zabawa z elementami „kręcenia” to aktywność, w której dziecko obraca się wokół własnej osi lub innego punktu, czyli wykonuje ruchy rotacyjne, takie jak wirowanie, obracanie się, kręcenie. Takie ruchy intensywnie stymulują układ przedsionkowy, który odpowiada za równowagę, orientację przestrzenną i kontrolę ruchu.

Wspinanie
Zabawa z elementami „wspinania” to aktywność, podczas której dziecko pokonuje przeszkody w górę, używając rąk i nóg – czyli wspina się na różne obiekty. Może to być drabinka, ścianka wspinaczkowa, meble, pagórki w terenie czy inne struktury do pokonywania wysokości. Takie zabawy silnie angażują całe ciało i rozwijają wiele umiejętności motorycznych.

Czołganie
Zabawa z elementami „czołgania” to aktywność, w której dziecko porusza się w pozycji niskiej, najczęściej leżąc na brzuchu i odpychając się rękami i/lub nogami – czyli pełzając lub przeciskając się pod przeszkodami. Takie zabawy są bardzo wartościowe dla rozwoju koordynacji, siły mięśniowej i integracji sensorycznej.

Socjalizacja
Zabawa z elementami „socjalizacji” to zabawa, która pomaga dzieciom uczyć się kontaktów i relacji społecznych — czyli jak współpracować, komunikować się, dzielić, rozwiązywać konflikty i rozumieć innych.

Myślenie
Zabawa z elementami „myślenia” to taka aktywność, która angażuje dziecko w procesy poznawcze — czyli w myślenie, analizowanie, rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji podczas zabawy.

Edukacja
Zabawa z elementami „edukacyjnymi” to aktywność, która oprócz samej zabawy ma wbudowany element nauki lub rozwijania konkretnych umiejętności u dziecka.

Aktywność manualna
Zabawa z elementami „aktywności manualnej”, np. przesuwaniem, to aktywność, podczas której dziecko używa rąk lub palców do świadomego chwytania, przesuwania, obracania czy układania przedmiotów.
Zestaw Music 11
Kod produktu: YL-MU-011
Napisz do nas
+48 91 422 33 99
Dane techniczne
Opis produktu
Kolorowy plac zabaw ozdobiony akcentami muzycznymi np. nutki, instrumenty itp. Urządzenie dla dzieci w wieku od 2 lat.
Urządzenie zawiera
- 7 platform na różnych poziomach w tym 2 z daszkami,
- 1 zjeżdżalnię dwutorową skośną,
- 1 zjeżdżalnię spiralną,
- 1 zjeżdżalnię rurową skośną,
- 1 schodki wejściowe z poręczami,
- 1 schodki łączące dwie platformy,
- 1 tunel rurowy skośny łączący dwie platformy,
- 1 rurę strażacką z krążkami,
- 1 wysięgnik obrotowy,
- 1 trap wejściowy pochyły,
- 1 panel boczny kółko i krzyżyk,
- 1 panel boczny z 2 bębenkami,
- Panele oraz zjeżdżalnie są pokryte motywami muzycznymi tj. instrumenty, nutki itp.
Dane techniczne
- Wymiary urządzenia (LxWxH): 12,0 x 6,7 x 5,7 m
- Strefa bezpieczeństwa (LxW): 16,0 x 10,7 m
- Maksymalna wysokość upadku: 1,6 m
Dopuszcza się różnice wymiarów nie większe niż +/- 5%
Materiały
- Daszki, panele boczne, zjeżdżalnie, elementy wykończeniowe wykonane z trwałego mechanicznie tworzywa LLDPE odpornego na promienie UV,
- Konstrukcja oraz elementy metalowe ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo,
- Platforma, schody, mostek ze stali pokrytej warstwą antypoślizgowego tworzywa,
- Powierzchnie wybranych paneli oraz osłon posiadają strukturę imitującą elementy muzyczne.