KATEGORIE




Cechy produktu

Ikony funkcjonalne G01
Aktywność fizyczna
"Umiejętności fizyczne" oznaczają umiejętności związane z ciałem, czyli sprawność motoryczna i zdolności do wykonywania konkretnych ruchów. Mogą to być np. bieg, skok, rzut, równowaga, koordynacja, wytrzymałość, siła, gibkość
Ikony funkcjonalne G02
Społeczno-Emocjonalne
Społeczne: Oznacza umiejętności związane z funkcjonowaniem w grupie, radzeniem sobie w interakcjach z innymi, komunikacją, współpracą, rozwiązywaniem konfliktów i budowaniem relacji. Emocjonalne: Obejmuje umiejętności związane z rozpoznawaniem i rozumieniem własnych emocji oraz emocji innych osób, a także regulowaniem i wyrażaniem ich w odpowiedni sposób.
Ikony funkcjonalne G03
Poznawcze
"Poznawcze" oznacza to, co związane jest z poznaniem, procesami poznawczymi, umysłem i zdolnościami poznawczymi człowieka. Dotyczy to wszystkich funkcji umysłowych, takich jak postrzeganie, pamięć, myślenie, rozumowanie, podejmowanie decyzji, uczenie się i świadomość
Ikony funkcjonalne F07
Wiszenie
Zabawa z elementami „wiszenia” to aktywność, w której dziecko wspiera swój ciężar ciała na rękach, zwisając z jakiegoś punktu – np. drabinki, drążka, liny, gałęzi lub innego sprzętu. W takiej zabawie głównym elementem jest chwyt, siła rąk i ramion, a także koordynacja całego ciała.
Ikony funkcjonalne F09
Wspinanie
Zabawa z elementami „wspinania” to aktywność, podczas której dziecko pokonuje przeszkody w górę, używając rąk i nóg – czyli wspina się na różne obiekty. Może to być drabinka, ścianka wspinaczkowa, meble, pagórki w terenie czy inne struktury do pokonywania wysokości. Takie zabawy silnie angażują całe ciało i rozwijają wiele umiejętności motorycznych.
Ikony funkcjonalne F17
Socjalizacja
Zabawa z elementami „socjalizacji” to zabawa, która pomaga dzieciom uczyć się kontaktów i relacji społecznych — czyli jak współpracować, komunikować się, dzielić, rozwiązywać konflikty i rozumieć innych.
Ikony funkcjonalne F22
Równowaga
Zabawa z elementami „równowagi” to aktywność, podczas której dziecko ćwiczy utrzymywanie stabilnej pozycji ciała, czyli balansowanie, żeby nie stracić równowagi i nie upaść.
Ikony funkcjonalne F25
Myślenie
Zabawa z elementami „myślenia” to taka aktywność, która angażuje dziecko w procesy poznawcze — czyli w myślenie, analizowanie, rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji podczas zabawy.
Ikony funkcjonalne F30
Przechodzenie
Zabawa z elementami „przechodzenia przez przeszkodę” to aktywność, podczas której dziecko musi pokonać jakiś fizyczny element utrudniający swobodne poruszanie się, np. przeskoczyć, przejść pod, ominąć lub wspiąć się na coś.

Combo 3

Kod produktu: SB-CO-003

Napisz do nas
+48 91 422 33 99

Pobierz pliki

Specyfikacja:
download iconPDF DOC  
Karta techniczna:
download iconPDF  
Rysunki techniczne:
download iconPDF DWG  

Dane techniczne

  • Wymiary urządzenia: 16,45 x 9,33 x 5,80 m
  • Strefa bezpieczeństwa: 18,77 x 11,15 m
  • Maksymalna wysokość upadku: 2,4 m
  • Ilość uzytkowników: 78 osób
  • Certyfikat potwierdzający zgodność z normą EN 1176-1:2017 i EN 1176-11:2014

Opis produktu

Linarium składające się z kilku zestawów połączonych ze sobą linowymi przejściami.

Linarium Combo 3 składa się z następujących elementów: Linarium Ben Nevis + Linarium Monte Bianco.

Dopuszcza się różnice wymiarów nie większe niż +/- 5%


Słowa kluczowe produktu

linarium liny plac zabaw | Play Park - Linaria linowe place zabaw | Aktywność fizyczna | Społeczno-Emocjonalne | Poznawcze | Wiszenie | Wspinanie | Socjalizacja | Równowaga | Myślenie | Przechodzenie |


ZADZWOŃ
tel.: +48 91 422 33 99